En trevlig dag !

Måste säga att det var kul att få träffa söta mikaela,martina och Sara idag, började med att jag åkte upp till stan
och träffade mikaela och martina, så underbara ni är alltså.. : ) , vi satt och snackade och var allmänt störda
eller ja, dem som känner mig vet ju hur jag är.. inte alltid normal så att säga så får ni själv förstå..
Sedan kom Sara efter några timmar och vi satt och snackade på Mc.. Mums på det !
Klockan blev tio och sara och jag tog bussen hem till mig och åt körsbär drack juice och kollade på Beck
Som jag fortfarande ser på för Sara skulle hem och sova för hon jobbar ju sista veckan nu ; )
Ska se på Paradise hotel klockan halv ett så måste vara vaken ett tag till.. Ja, jag vet är en tönt
men min pojkvän och jag har blivit lite så i det nu när man sett ALLA avsnitten och det är faktiskt
roligt att se när man inte har något bättre för mig..
Köpte även en till Tröja idag istan när jag möte upp Martina och Mikaela, typiskt Malin tröja
jätte fin var den..

Kommer nog bilder som vi tog idag, störda bilder ni vet..
Besök gärna ladymh.blogg.se och kolla när hon lagt in dem annars !

Sov så gott
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0