första dagen avklarad

Hejsan bloggen !
Måste verkligen börja med att berätta en helt crazy sak som hände häromdagen hos min pojk.
Vi skulle ställa oss med hans bror och göra lökringar,ja.. tro det eller ej, vi hällde i olja
vi tyckte det såg bra ut, plötsligt börjar det ryka hans bror lägger på ett lock, vi ser att det
brinner pytte lite under till, men vi tänker wtf.. helt plötsligt börjar det brinna mer än vi hade
anat, vi skriker " det  brinner, det brinner " hans mamma springer ut och slänger ner den
i vasken, jag skriker NEJ INTE VATTEN ( ni vet, aldrig vatten och olja) men det var för sent
min älskling hade redan satt på vattnet och det började brinna i hela köket, ja... vi höll på att
dö, av en brand.. som tur fick vi ner allting.. allting som brann och hela köket var svart..
tänk, vi dog nästan.. vi var chockade allihopa.. Men vi klarade oss, jag lever !!!!!!

Idag är min första dag på mitt sommarjobb avklarat , dagiset vid mig..
hade svårt att somna igår och gud vad trögt det var att gå upp kvart i sju..
men det gick bra,men jag är trött.. lått denna månaden gå fort
snälla liksom, i veckan blir det pojk, han kommer till mig och jag hade
tänkt ordna något mysigt till oss... berättar inte mer än så ; )
Nu ska jag vänta på Sara

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0