Härlig dag !

Gud vad jag är trött  alltså, mamma kom in och väckte mig vid nio och sa: Det blir nog ingen stan vi sticker och badar
istället, jag bara ahh nej.. men vi bestämde oss sedan för att sticka och shoppa istället, vädert var ju faktiskt inte
riktigt fint, så nu har jag tagit mig en dusch och sminkat mig.. Vi ska dra till Nova lund, länge sedan man var där,
och där finns ju alla affärer har jag för mig, haha ! Kunde inte somna igår , var uppe ett bra tag !
Nej , nu ska jag ta på mig , alltid jag som är söligast här i familjen..

Mår lite illa, hoppas inte det är att jag håller på att bli sjuk
Mamma hade något häromdagen.. Hoppas Hoppas !!!

Ha en bra dag
PUSS
/ malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0