hej bloggen !

Har inte skrivit på sex dagar ,gud.. men det är på grund av att i torstes natt blev jag sju, maginfluensa har jag haft
sen då och har därför inte orkat skriva som ni säkert förstår. Men som tur 5 dagar senare börjar jag må bättre
och jag faktiskt ner nu och äta min första måltid för min bror har lagat mat ( mamma & pappa bortresta )
så nu blir det spagetti och köttfärsås och sen ska jag bara lägga mig och se på teve.. Tog precis
en dusch och rakade mig och allt möjligt, yami ! Nu är min älskling i Thailand och där var varmt och allting var
bara bra, men jag saknar honom redan :(, jaja ha en bra dag alla friska människor där ute !

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0