igår och idag

orkade inte skriva igår, det var ju så fint väder... var ute och solade och sen in mot kvällen gick vi ner till en pub nedanför.
satt och snackade och hade oss, mysigt.. sen tvättade vi . wiho.. vi var jättte duktiga.. var även ute och sådant ..
idag ska jag hem, vill men ändå inte.. älskar att umgås med min pojk, han är ju bäst och han åker om exakt två veckor nu.
Detta är ju helt sjukt, men får helt enkelt stå ut, har bestämt mig för att börja träna.. så blir jobb, vänner och träna..och sola
haha. nej nu ska jag ta och väcka min prins, han sover så gott och klockan är faktiskt halv två, nu orkar inte jag sitta här
själv och göra inget?

ha en bra.. söndag !
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0