Jag är trött..




Mamma och pappa kom och hämtade mig idag hos min prins, kul att träffa dem för jag har ju bott hos min pojkis
ett par dagar nu.. fyra dagar ca.. och vi har haft det så mysigt och jag älskar verkligen att umgås med honom.
Vi köpte med Indisk mat idag, oh ja.. jag älskar det så mycket ! Det satt fint med lite god mat en söndagskväll
och jag älskar verkligen söndagskvällar så tråkiga är dem, alla är helt döda sen helgen och dem vill typ
bara stanna hemma och dega, så det är vad jag också får göra. Imorgon ska jag,mamma och pappa ha en dag
tillsammans, till stan ska vi bege oss och shoppa lite saker.. Alltid kul tycker jag :)
Saknar redan pojk, kommer vara tomt i min säng :/ tur bara några dagar..men snart i tre veckor :(
Nej , nu ska jag sluta tänka på det han har ju faktiskt inte åkt än så än så länge ska jag vara glad..

Tänkte lägga mig i ett bad nu, med ansiktsmask , hårinpackning,badskum och tända ljus.. Mysigt
när man har en dag för sig själv.. Pyssla om sig själv :) Wiho



PUSS PUSS
/ malin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0