Mamma,pappa, dotter dag !



Tjoho !
jag är helt död , vi drog hemifrån vid elva och kom precis hem vi har varit på Nova Lund och shoppat massa
sen drog vi till Burlövs center också och handlade mat m.m , fick handlat nagellack,tröjor, tubklänning,
torrschampo, nagelacksbortagning,diadem ( med en rosett ) ehm.. kommer inte på mer just nu , haha.
Men det var i varje fall nice, nu väntar jag på att bästis ska ringa mig när hon slutat, men så länge ska
jag vila mig lite i min sköna säng, är ju som sagt jätte trött.. Tack mamma för du väckte mig nio ; )
Ska bli skönt att få träffa en nära vän idag och bara prata om ALLT ! ..

Mamma,pappa,dotter dagen var mycket nice förresten : )
Kul med sådant i bland... Bli lite bortskämd ! : D


PUSS
/ malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0