sista veckan ledigt !

Hejsan hejsan !

Här sitter man och skriver och det är onsdag ( tror jag ) ?, Jag glömmer bort dagarna nu när jag har lov.
Vaknade halv tolv idag, låg ju och kollade på teve sent igår. Har precis målat
naglarna och hade tänkt visa lite av det jag köpte när jag shoppade allt i en och samma smäll. Ska
dra till pojk senare men det är inte föränds vid sex- sju för han jobbar just nu. Oh ,jag börjar börjar
ju jobba på måndag halv åtta- fyra... hälsade på igår och fick veta tider m.m ...
Känns väl si och så.. men sen när pengarna kommer blir jag glad :D ,vem blir inte?



två linnen från h&m , nagellack, torrschampo,diadem ( jättesött )
nail polish remover, och ett till sött linne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0