sommarjobb

också var andra dagen avklarad, ville inte gå i morse alltså.. så död jag är på morgonen men var ju tvungen
vill ha pengar...idag har vi varit i videdal på en lekplats, hela dagen typ och gud så varmt hade velat ligga
på stranden, men ikke.. när vi kom hem igen ( till dagiset ) åt vi pastasallad och glass.. sen fick vi sluta
vid tre redan, så när jag kom hem la jag mig i sängen och vilade mig.. pappa och jag ska träffa Maria
och Lasse senare ( dem har köpt en båt ) så vi ska ut och åka.. Har inte pratat med pojk på typ tre dagar
eller jo han ringde mig snabbt igår kväll men då var jag med Sara.. och nu är ingen hemma hos han..
Jaja, träffar ju honom imorgon.. Min sötpaj..
ska ner och prata med mamma och pappa,

PUSSSSSS

Mitt hjärta tillhör dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0