söndag

hejsan hoppsan
har inte orkat skriva på några dagar, har inte mått så bra faktiskt, ena dagen haft ont i magen andra huvudet..
har vilat mig ett par dagar och i morgon börjar jag jobba.. dessutom åker min pojk om en vecka..
känner inget speciellt just nu om det men det kommer .. jag lovar :( .men jag tror mina vänner
kommer hjälpa mig,..kan ju spendera tre hela helger med dem, och det hoppas jag att vi kommer..
ni är ju helt underbara liksom.. nej, fick vakna vid elva kunde inte sova mer för då somnar jag inte ikväll..
aaaaah, vill inte börja jobba. haha, men får väl stå ut..mamma och pappa åker också utomlands i veckan,
"alla" bara lämnar mig..

ha en bra dag
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0