första lediga måndagen

Vaknade som vanligt tidigt, det gör jag alltid när jag sover själv i sängen, ingen söt underbar pojkvän brevid mig.
Idag vaknade jag halv tio, wiho.. har inte orkat göra ett skit och nu när jag skulle öppna mitt mejl fick vi en faktura
på väskan på 747 kronor och snacka om att jag fick panik, tänk så lurar dem en eller jag har råkat köpa två?
jag gav nummret till pappa ivarje fall och hoppas verkligen inte jag gjorde något fel så jag får betala :( .
Såna fall ska jag aldrig mer beställa genom internet.. nej fy..fy ! Försökte ringa pojk men han var seg..trött..
så han skulle somna om igen och jag tråkar ! Har inte hört av mina vänner heler, konstigt.. saknar dem ju !
ska göra ett nytt försök idag..

Puss och kram
/ Malin..



Så här kändes min dag igår,.. och idag ? hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0