glad midsommar

Klockan ett kom malin,maria,lasse,malin,matte och tim.. tre malinar i en smäll
och vi åt midsommar mat, gott gott.. gillar inte fisk och sånt men kötbullar,prinskorvar
och potatis och gräddfil och allt det andra gillar jag . Nu ska jag platta mitt hår en gång
till och sen kommer väl martina förbi snart hoppas jag. för snart drar mina päron.
Hoppas på en lyckad kväll ... fick precis ett sms från min morfar,
som sagt älskar jag min mormor och morfar väldigt mycket, jag är hans favorit tjej
när jag var liten ville jag gifta mig med min morfar och jag kliade alltid han på huvudet
och det älskade han starkt, fick alltid hänga med honom när han skulle tippa hästar
och då fick jag alltid godis av honom.Mormor och morfar jag älskar er <3
för er som inte vet tycker jag om mina vänner jätte mycket, mina  flickor.. oj oj
utan er hade livet varit jätte tråkigt.. nu ska jag ner och fixa lite ..



Morfar i Thailand..

Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0