Igår och idag !

Sara och jag tog en runda igår på kvällen, vi gick till värnhem duktiga som vi var
och det var endast för vi ville ha vår kära vän Ben och Jerry glassssen :)
satte oss på en bänk och mumsade i oss den tillsammans.. Du är så bra
gumman, jag har så kul med dig.. sen drog jag hemåt för klockan var då halv tio
och snackade med min pojk, men det slutade inte så bra om jag ska vara ärlig



Idag är det dags för tråkiga skolan, kan inte förstå faktiskt
lönt att ha lektioner ens? lärarna vill säkert bara retas..
så nu ska jag på mediekunskap jätte många skulle skippa
det men inte jag inte, jag är en duktig flicka .. sen är det bara gympa lektion
för vi hade inte någon mentorstid.. så ska försöka hålla ut .. nu ska jag
välja kläder , blir nog jeans och något linne idag bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0