ja ja och ja

Jag ska ut vare sig det blir kul eller tråkigt, orkar seriöst inte ligga hemma och dega en dag till
och sen imorgon så blir det ta det lungt på dagen sen träna med mamma sen kommer min pojkvän
till mig sen på kvällen och sen går dagarna och sen är det dags för midsommar på fredag ..
sjukt vad tiden går snabbt idag är det redan den 15 e juni och sen är det juni och då jobbar man.
Hinner inte med, om några är eller ja två år tar man studenten sen går man ut i vuxen livet..
snälla, låt mig vara 14,15 år igen.. 06 you know girls :)
Nu ska jag platta håret och ta på mig något och bege mig in till stan och träffa erika och niclas (hennes pojkis)
sen får jag se vilka mer flickor det blir, vi ska nog grilla i någon park eller något sådant mysigt
Skriver kanske mer ikväll / natt när jag är hemma igen..

Massa pussar till min pojkvän, för du är min solstråle
vänner ni med..

/ Malin


Erika och jag

raringar
Lovisa,Martina,Erika och Sara..


Jag och Martina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0