Solen

Allting löste sig igår och det var därför jag tog bort inlägget.
vaknade vid ett idag och solen var framme, blev så glad ..
drog genast hem med bussen stannade på gustav och köpte
en glass.. Nu är jag hemma igen och när jag kom hem var mitt
betyg hemskickat, blev så glad för har kämpat med matten och även engelskan
hade otp i matte föra terminen men jag klarade det fick ett G där och även engelskan
som jag också har fått kämpa med och fick G fick även lite VG och ett MVG!
jag är nöjd med detta året och nu kan man pusta ut. Idag har mamma och pappa
bröllopsdag, tre år har dem varit gifta nu, så gulligt så.. Blir middag med familjen sen
och så kommer förmodligen Sara förbi..

Kanske ska vi träfa Sabina och Erika och hitta på något!

Marcus, min pojkvän.. fast vi har motgångar så älskar jag dig..
Du är min..

Ha en bra dag i solen.. för jag ska nämligen sola

Puss
/ Malin


Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

Hoppas det löser sig! :/

2009-06-23 @ 09:06:56
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: Rebecca

visst är det ? :D Jag håller med dig :)

2009-06-23 @ 16:24:09
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0