målat och fixat

jag och min kära älskling vaknade runt halv ett och vid två kom hans pappa och hämtade oss
drog till hans farmors lägenhet, har målat hela dagen och dem har lagt lite golv.
hade färg över hela mig, kom hem och åt och sen har jag bara kollat på teve.
Sjukt hur man kan älska någon som jag gör, direkt när han har lämnat mig
saknar jag honom och tänker på honom och vill genast tillbaka till honom.
Imorgon ska mamma och jag nog till stranden om vädert blir som man hoppas.
Börjar sommarjobba snart också, blörk och fy.. men jag får ju pengar : )
har tänkt en del och resan till Turkiet kommer krocka med min pojkväns resa
så han har lovat mig en resa nästa lov och han betalar och allting...
men vill ändå åka utomlands men blir inte så kul om inte min pojk hänger med..
Jaja, nu ska jag fortsätta se på någon film på femman och sen ta det lungt

jag älskar min pojk mest!

Godnatt , sov gott !
/ malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0