man mår som man förtjänar

igår så grillade jag mamma pappa och bror min .. jätte gott var det grillspett nypotatis sallad och massa goda såser.
sedan kom sara till mig och vi fixade oss lite drog in till stan möte upp sabina,cleo och erika hade ganska tråkigt till en början det var folk över hela gustav som kollade på matchen ju. men jag tyckte den var tråkig.. så vi gick och köpte cider.
klockan blev ett och jag var redigt toppad.. bussen hade slutat gå fick pannik.. ringde min pojk tog en taxi och kom till honom. Räddaren i nöden eller vad säger man? :) . Har inte mått så bra idag alls, vaknade sju.. somnade om.. mådde illa, somnade om.. sen har jag legat här i marcus säng i fyra fem timmar.. haha fyfan.. som sagt man mår som man förtjänar
men nu börjar jag må lite bättre fast problemet är att jag fick i mig en liten macka för fyra timmar sen och nu orkar jag inte
äta, låter lite dumt men när man är bakis så är det så.....

och vädert som är så fint och jag ligger inne och mår kasst..

puss
/ malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0