måndag igen

Då var det åter måndag igen och jag sitter vid min kära dator och skriver och lyssnar på musik.
Kunde verkligen inte somna igår men ändå vaknade jag halv tio, vaknar som sagt alltid tidigt
när jag sover själv.  Ringde pojk men han sov men vi bestämde att vi skulle höras senare istället.
Dem lovade finare väder denna veckan men tycker inte vädert är sådär jätte fint idag precis.
Ska snart gå ner och laga till någon god lunch , men samtidigt som jag satt här blev jag sugen
på vanijbullar :(, blir alltid så sugen på massa saker precis innan man ska ha mens.
Äh, får stå ut .. fick äta min ben och jerry glass igår och det blev jag glad över.
Nu ska jag leta efter recept på internet och se om man hittar något gott att göra.
Bara jag hemma så..

Ha en bra måndag
/ malin



Här fick ni en bild på mig på köpet ! :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag är alltid sugen på allt möjligt tycker jag ;P Åh B&Js är goda :D

2009-06-22 @ 18:43:17
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0