Midsommar igår

igår kom martina och mikaela till mig ganska tidigt och då började vi dunka musik och åt lite.
vid halv sju kom sofie,julia och hennes pojkvän och senare emelie och hennes pojkvän
in mot kvällen kom sofies pojkväns kompisar och även martinas pojkvän med kompisar.
Kvällen började jätte bra, mycket ös och alla hade trevligt, tyvärr hände det något och det spårade
ur totalt.. visste verkligen inte vart jag skulle ta vägggggen. Blev så arg och jag hade ju allt ansvar..
Det var mitt hus, mitt mitt hus.. till sist kom ambulansen och vi fick hjälpas åt att städa undan rubbet..

Och fyfan... så jävla äckliga visa folk kan vara
torka sig i röven när man bajsat med vår handduk?
där går fan gränsen.. hur fan kan man göra så?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0