Sista dagen !

Idag är det sista skoldagen och jag börjar ju tio i ett idag .
Vaknade redan halv tio av mig själv fast att jag hade ställt
klockan på halv elva, men jag ringde min söta martina
och hon och ludde låg och sov, idag har vi fika på svenskan
hade  glömt bort det helt så fick värma lite kladdkaka .
Vad som händer när jag kommer hem vet jag inte, men
en sak jag vet är att det är skolavslutning imorgon och jag är inte pepp?
Hoppas det kommer imorgon, vill ha sommarkänsla.. tror det är den som fattas.

Men ska ta ett snack med mina föräldrar idag om sommarsemester
För jag och martinas pojkvän och min pojkvän har snackat om att åka
utomlands tillsammans i agusti.. hade  varit sjukt roligt !

puss och kram
/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0