Söndag, det är tråkigt

Söndagen är här och det känns både tråkigt men ändå kul
för detta är sista veckan sen är det dags för sommarlov.
Känns verkligen inte som det, hade likat bra kunnat
vara vinterlov eller något annat, hoppas bara att det inte
blir regn och massa skit denna sommaren för då vet jag
inte vad jag gör,  hoppas även på en resa med min pojkvän..
Men får väl se hur det blir med det, något ska det bli ivarje fall.
nu ska jag städa mitt rum och tråka runt som man alltid gör på en söndag..


Erika och jag, så många år med dig stumpan ...

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja många år hjärtat. Saknar tiderna Gussi & Nussi :D<3

2009-06-15 @ 15:48:44
URL: http://almqvistnordh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0