Student, bakis

Oj oj oj, vilken kväll igår alltså.. hade verkligen jätte jätte kul, även nadia var där
och vi hade det jätte kul tillsammans, många cider blev det och så drog vi även
och tittade förbi hos Ann-louise som också tog studenten och sen tillbaka till
lokalen,med gott skratt, dans ja helt enkelt en underbarkväll. Höll på tills ja,
jag minns inte för sen skulle dem andra gå vidare.. och då drog pojk & jag hem ..
Tack allesammans för en otroligt kul kväll..



Studentflickan i vitt, jätte fin var hon !



Lite folk, pappa du ser lite full ut : ) Men det var han inte där ivarje fall..haha4



Ursäktta men såg förjävlig ut på bilden så var tvungen :) Men Malin&Malin..

En bild på min prins och jag fick
avsluta detta, jag var glad ! : D

Idag vaknade man upp ganska bakis om jag ska vara ärlig,
men bror och jag började sätta i gång med en god frukost
till alla, bullar med ost,bacon, ägg,lök och tomat och in i ugnen.
Det var en god bakis frukost, Ikväll blir det film och godis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0