tråkigt väder

sitter här hos min pojk, han är iväg och fixar i sin farmors lägenhet och jag har precis ätit en god frukost.
ska snart lägga mig och kolla på någon film sedan ta en dusch. Fy vilket väder det var igår , inget kul alls.
jag om  ville hitta på något kul med mina vänner men nej, jag bestämde mig för att vara klok och hålla mig inne.
Det blåste och regnade som bara den. Mamma ringde innan och sa att hon var uppe i stan och köpte skorna
jag hade sett när martina och jag var i stan och dem fick jag, har inte handlat nya skor på så länge så jag knappt
minns det själv så jag blev glad .Nu har jag inte mycket mer att säga förutom att jag hoppas solen kommer snart
för annars kommer jag bli deppig . dags att invänta min pojkvän

Puss
trevlig lördag
/ malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0