trött som bara jag kan vara

jag är död, hade kunnat gå och lägga mig i sängen nu och sova tills imorgon.
men det vill jag inte, vill mysa med min älskling. idag var vi och handlade
först massa gott, sen till möllan jag handlade indisk mat.. mums
och mamma pappa och marcus köpte thai- mat.. drog in om hemmakväll
hyrde wallander åt gott och hade oss. Nu ska jag ner och äta ben & jerry glass.
Har nämligen köpt den idag, och den är så god. Sitter och dricker chokladricka
och funderar på att gå ut och gå en runda istället för att bli ännu mer trött.

Bilder kommer senare från igår, hann bara ta på mikaela och martina typ
i början igår, för sen tog batteriet slut och jag har inte hunnit få bilder från andra.
men tålamod så löser det nog sig ska ni se !

Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0