trött

Ibland är livet konstigt, det är bara så att ibland kommer all skit till
en samtidigt..som nu bråk..bråk..bråk, alltså det gör en så ledsen !
Tur att man har sina vänner, och då menar jag mina riktiga vänner.
Sara tex.. du har varit min bästis i så många år och jag litar på dig
till hundra procent..hoppas du gör detsamma.. du är nog den man
kan snacka med om allt..och så har man då lilla pojk..
han som kan knäcka en rakt av, blir så ledsen alltså..
jag älskar dig men allt man gör är fel? lika bra att man går
och lägger sig så man vaknar upp glad istället.. imorgon
är en ny dag och då ska jag till stan och fixa lite saker
efter det möter jag upp sara och vi går i stan lite
oj, glömde fråga pappa om pengar.. ska ner och skriva
en lapp för dem har somnat nu. ska försöka
tänka posetivt från och med nu, om det nu går..  man ska ju vara stark?
inte låta någon trycka ner en , stå emot allt men ändå inte ta emot skit..
Innan var jag bra på det, men det är nog för jag verkligen älskar visa personer..

Sov så gott
/ malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0